Nota premsa de la Candidatura d’Unitat Popular de l’Alt Urgell davant la Candidatura als Jocs Olímpics d’Hivern Barcelona – Pirineu.

Durant la passada tardor, des de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell entre altres, es va estar a punt de presentar la Candidatura als Jocs Olímpics d’Hivern Barcelona – Pirineu per al 2022. Aquest projecte, d’haver tirat endavant hagués suposat avançar en un model de desenvolupament per a l’Alt Urgell, i per a la resta del Pirineu, que ha estat decidit i plantejat de forma poc transparent i sense un debat obert i públic que des de la CUP Alt Urgell entenem és necessari.

El debat sobre la Candidatura dels Jocs Olímpics d’Hivern a parer de la CUP Alt Urgell, implica i imposa un determinat model de desenvolupament socioeconòmic i d’infraestructures per als propers anys que pensem és vital obrir a debat, és per això que vam sol·licitar a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell el projecte tècnic de la Candidatura Barcelona – Pirineus 2022. Com a mesura de transparència i per afavorir el debat sobre aquesta qüestió tan transcendental hem penjat el dossier que ens va lliurar l’ajuntament a Internet que us podreu descarregar al següent enllaç:

La qualitat del document no és bona però és el que hem pogut aconseguir a partir del document que se’ns va facilitar.

Alhora, i per a començar a tenir el debat sobre la Candidatura Olímpica estem preparant una Assemblea Oberta el proper dissabte 15 de Febrer a les 18h al Centre Cívic sota el títol: “Jocs Olímpics d’Hivern al Pirineu? Parlem-ne!”.

Candidatura d’Unitat Popular de l’Alt Urgell

31 de Gener de 2014