Es busquen voluntaris

P { margin-bottom: 0.21cm; }A:link { }L’Alt Urgell també participarà de la iniciativa del Multireferèndum, com a mínim amb un taula de votació a la Seu d’Urgell. Apart també s’està estudiant la possibilitat d’organitzar taules als pobles d’Alàs, Peramola i Oliana.

Multireferèndum és una convocatòria per decidir sobre diferents qüestions d’interès públic que es multiplicarà a Catalunya i també concretament a l’Alt Urgell des del 23 d’abril fins al 24 de maig a través del vot electrònic i el 25 de maig, dia de les eleccions europees, amb taules físiques arreu de Catalunya.

Les preguntes que es realitzen són les següents:

1. Quin tipus d’agricultura voleu que hi hagi a Catalunya?

a) Amb transgènics b) Sense Transgènics

2. Voleu que el Govern de la Generalitat de Catalunya deixi de pagar el deute i els interessos que la ciutadania declari il·legítims?

a) Sí b) No

3. Voleu que la ciutadania de Catalunya estableixi un control democràtic directe sobre el sector energètic?

a) Sí b) No

4. Voleu que el grup promotor d’una Iniciativa Legislativa Popular pugui sotmetre la seva proposta a referèndum vinculant?

a) Sí b) No

La iniciativa i les preguntes han estat impulsades des de diferents àmbits i organitzacions com per exemple Som Lo Que Sempre, Candidatura d’Unitat Popular, Auditoria Ciutadana del Deute, Xarxa per la Sobirania Energètica i les Comissions Promotores d’ILP Rebutjades dins de les quals, per exemple, trobem la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca.

Després de la xerrada del passat dissabte dia 3 de maig, s’inicia un procés de recerca de voluntaris per tal de fer-ho possible. Els interessats poden contactar amb els organitzadors a través dels seus correus electrònics ([email protected] o bé [email protected]) indicant el nom, la població i l’horari que els hi seria possible cobrir, recordem que la taules o les taules estaran obertes de 9 a 20h.

www.multireferendum.cat