ASSEMBLEA OBERTA: les problemàtiques i les condicions del jovent de la Seu

El proper dia 3 de gener, la Candidatura d'Unitat Popular de la Seu d'Urgell organitza la segona jornada temàtica vinculada a un dels 6 eixos temàtics en els quals s'ha dividit aquesta primera fase del procés de construcció d'una candidatura municipalista de la CUP a la Seu d'Urgell.

En aquesta ocasió, l'eix tractat serà el juvenil. CUP la Seu vol manifestar el seu interès per les condicions i les problemàtiques del jovent de la Seu d'Urgell. Unes condicions difícils, marcades per la manca d'espais juvenils, activitats per al jovent, oci alternatiu, oportunitats educatives i laborals, transport públic insuficient i de preus abusius...En definitiva, un llarg etcètera de problemàtiques que acaben causant descontent i un alarmant èxode juvenil que actualment es viu no només la Seu, sinó a totes les comarques pirinenques.

CUP la Seu aposta fermament per la millora de les condicions juvenils a la Seu i per fer de la nostra ciutat, un lloc on el jovent disposi d'espais i oportunitats a tots els nivells. Aquesta segona jornada temàtica, té l'objectiu d'assenyalar i afrontar entre totes, les problemàtiques i les condicions de vida juvenils a la Seu. Des de la CUP la Seu pensem que lautoorganització és la millor eina que té el jovent per a defensar els seus interessos i aconseguir els objectius que es proposi. Per aquest motiu, a la propera assemblea oberta plantejarem l'estructuració d'una plataforma juvenil i totalment apartidista, en la que totes les associacions juvenils i persones a títol individual interessades hi participin, essent aquesta plataforma, l'òrgan independent que lluiti per la millora de les condicions del joventa la Seu.

Per debatre aquesta proposta i d'altres que sorgeixin, i parlar juntes de les condicions juvenils a la nostra ciutat, des de la CUP la Seu creiem necessària la implicació de tot el jovent que vulgui participar en les polítiques juvenils de la nostra ciutat. I per aquest motiu, ens agradaria convidar a totes les associacions juvenils de la ciutat i a tots els joves independents i persones interessades, a assistir el proper dissabte dia 3 de gener a les 18'00 al Centre Cívic, a aquesta Assemblea Oberta on el jovent serà el protagonista. Al finalitzar els debats, intentarem extreure junts les conclusions i trobar la forma d'afrontar i lluitar per allò que les joves creiem indispensable per la Seu.

CUP La Seu d'Urgell. 29 de Desembre de 2014.